wtorek, 14 czerwca 2016

Spóźnione podsumowanie maja + plany czytelnicze na czerwiec
KocKochani!

Powracam po ponad dwutygodniowej przerwie spowodowanej sesją, która nie dała mi nawet chwili wytchnienia i nie pozwoliła znaleźć czasu na czytanie książek dla przyjemności czy napisanie kolejnych recenzji. Jednak teraz najgorsze mam już za sobą i w zasadzie mogę cieszyć się trzymiesięcznymi wakacjami, nadrabianiem czytelniczych i blogowych zaległości. A jeżeli już o zaległościach mowa, to czas na zaległe podsumowanie maja, które pozwoli mi rozpocząć nowy czytelniczy miesiąc (z pewnym opóźnieniem, ale zawsze :D). Serdecznie zapraszam do jego przejrzenia!

Książki przeczytane w maju: 
  • "Wybacz mi, Leonardzie" Matthew Quick - kolejna cudowna pozycja tego autora. Uwielbiam i kocham, moim zdaniem jeden z lepszych autorów książek młodzieżowych ostatnich lat. Kto nie czytał, niech czym prędzej nadrabia! Zasłużyła na ocenę 8/10. 
  • "Zawsze stanę przy tobie" Gayle Forman - zakupiłam ją na samym początku maja i od razu wzięłam się za jej przeczytanie, ponieważ zaczęłam mieć coraz mniej czasu na czytanie, a tę pozycję pochłonęłam w dwa dni. Wystawiłam jej ocenę 7/10.
  • "Chłopak, który stracił głowę" John Corey Whaley - również przywędrowała do mnie w tej samej paczuszce co pozycja Forman. Niestety, zawiodłam się i zasmuciłam tą historię, ponieważ czekałam na nią bardzo długo i kiedy wreszcie mogłam ją przeczytać, to okazało się, że przez 3/4 książki jedynie się denerwuje i irytuje na głównego bohatera. Mimo to oceniłam ją na 7/10.
  • "Oblubienice wojny" Helen Bryan - moja pierwsza książka, którą otrzymałam dzięki współpracy recenzenckiej. Bardzo przyjemna lektura, uważam, że jest świetną historią i mogę ją każdemu polecić. Najwyższa nota wśród wszystkich zrecenzowanych książek w maju, bo aż 9/10. 
Łączna liczba przeczytanych książek: 4
Łączna liczba przeczytanych stron: 1438
Liczba stron na dzień: 48

Book haul maja: 
  • "Chłopak, który stracił głowę" - zakupiona za 22 zł w księgarni internetowej Nieprzeczytane.
  • "Czerwona królowa" - również znalazła się w paczce, zakupiona za 21 zł.
  • "Ugly love" - pozycja, którą czytam obecnie, kupiona w Nieprzeczytane za 23 zł.
  • "Zawsze stanę przy tobie" - i ta przywędrowała w wielkiej paczce z Nieprzeczytane, kosztowała 16 zł.
  • "Maybe someday" - zakupiona z chęcią nadrobienia zaległości książkowych, z Nieprzeczytane za 23 zł. 
  • Tylko martwi nie kłamią" - postanowiłam dać jeszcze jedną szansę Pani Bondzie i kupiłam ją w Lidlu za 24,90. 
  • "Oblubienice wojny" - otrzymana od wydawnictwa Editio. 
  • "Zanim się pojawiłeś" - kupiłam ją pod koniec maja, również w księgarni Nieprzeczytane, ale już w zupełnie osobnej paczce, kosztowała 24 zł. Skończyłam ją czytać kilka dni temu i jestem zachwycona, ale w tygodniu opublikuję jej recenzję, więc będziecie mogli poznać moją opinię!
Jestem bardzo zadowolona z moich majowych zakupów, chociaż z braku czasu przeczytałam na razie jedynie 4 pozycje. Mimo wszystko zakupiłam w tym miesiącu ciekawe pozycje, które od dawna chciałam przeczytać.

Plany czytelnicze na czerwiec: 

Niestety sesja dała mi w kość, a ogrom nauki spowodował, że nie miałam najmniejszej ochoty czytać żadnych książek (trudno się dziwić, kiedy spędzałam z podręcznikami 14 godzin dziennie :D), ale teraz postaram się wszystko nadgonić. 
  • "Ugly love" - miałam przeczytać ją jeszcze w maju, ale nie mogłam się za nią zabrać. Teraz jestem na samym początku, więc niewiele mogę powiedzieć, ale mam wrażenie, że nie spodoba mi się. Obym się myliła. 
  • "Czerwona królowa" - również jest to majowa pozycja, mam nadzieję, że przeczytam ją do końca czerwca.
  • "Maybe someday" - jeżeli "Ugly love" mi się nie spodoba, to może pocieszy mnie "Maybe someday".
  • "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Levender" - sięgnę po nią w tym miesiącu tylko jeżeli uda mi się wyrobić z trzema pozostałymi, jeżeli nie to pozostawię ją na lipiec.
Majowe podsumowanie bloga: 

W tym miesiącu było mnie tutaj znacznie mniej i mam nadzieję, że wybaczycie mi to. Nie opuściłam bloga, a zwyczajnie nie starczyło mi czasu na prowadzenie go. Przede mną długie wakacje i mam zamiar wprowadzić kilka zmian na blogu, być aktywniejsza na Waszych i zorganizować wakacyjny konkurs.

Liczba wyświetleń: 4669
Liczba komentarzy: 374
Liczba obserwatorów: 44
Liczba dodanych recenzji: 4

Jestem bardzo zadowolona z tego, że wciąż Was przybywa i mam nadzieję, że to się nie zmieni. W najbliższych dniach mam zamiar opublikować recenzję "Zanim się pojawiłeś", a także post, w którym nadrobię wszystkie TAGi, do których wykonania zostałam nominowana. 
Pozdrawiam ciepło, Bookworm! :>

3 komentarze:

  1. jestem ciekawa, jaka będzie Twoja opinia o Ugly Love:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam jedynie "Maybe someday". Przyjemnej lektury życzę i gratuluję wyników. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w maju przeczytałam 6 książek, w tym wspomniane przez Ciebie "Ugly love" i "Zanim się pojawiłeś", obie książki bardzo mi się podobały, ale w tej drugiej zakończenie było fatalne i wkurzyłam się na autorkę za to co zrobiła.
    Zaczytanego czerwca! :D
    Pozdrawiam *.*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli podzielisz się ze mną swoją opinią dotyczącą mojego bloga. Pozostawiając w takim komentarzu adres swojego bloga, możesz liczyć na to, że z pewnością na niego zajrzę!
Pozdrawiam ciepło, bookworm! :>

Layout by Netka Sidereum Graphics